Tervetuloa Mikkolan Ratsastuskouluun!

"Meillä jokainen pääsee ratsastamaan omien toiveidensa mukaisesti. Joku haluaa itselleen mukavan rentouttavan tuokion, toinen tahtoo oppia enemmän, kolmas hellii hevosia ja nauttii kivasta porukasta."

Mikkolan Ratsastuskoulu on Suomen Ratsastajainliiton hyväksymä ja valvoma ratsastuskoulu Vilppulassa.

Järjestämme ratsastustunteja ja -leirejä eri ikäisille ratsastajille. Käytössämme on 12 osaavaa opetushevosta ja -ponia. Tunnit järjestetään tasoryhmissä ja tallin välittömässä läheisyydessä on tilava maneesi. Ratsastustunteja järjestetään joka päivä kahden pätevän ja kokeneen opettajan johdolla.

Kesäisin järjestämme ratsastusleirejä omassa leirikeskuksessa Vilppulassa Jouttijärven rannalla keskellä kauneinta pohjoishämäläistä luontoa.

Mikkolan Ratsastuskoulun yhteydessä toimii myös vireä ratsastusseura Vilppulan Ratsastajat ry. Ratsastuskoulun ja -seuran ajankohtaisista asioista löydät tietoa näiltä sivuilta.